Road Trippin’

Geplaatst: juli 28, 2012 in -:Tripz:-

Ik vraag me af waarom ze me in de steek heeft gelaten. Ellen. Op de Grote Markt van Arras. Zeer mooi aldaar. Leuke omgeving. Op weg naar de Sommetrip. Nog wel meegeprofiteerd van het middagmaal. Want zo was ze wel. Maar daarna was het over. Trek je plan maar op weg naar Carnoy. Gelukkig toonde ze enige clementie voor de terugweg. En valt ze nog onder garantie. Enkeltje terug naar de Mediamarkt dan maar voor Ellen… Haar verdiende loon.

Ik vraag me af wie het gisteren bij het rechte eind had. De shakers op Tomorrowland, of de couchpotatoes die naar de openingsceremonie van de Spelen keken. Machtig spektakel van Danny Boyle. Geen Renton, Begbie of Spud. Tenzij in een tussenfilmpje. Jammer maar helaas. Leutige muziek. Schitterende show. Prachtige decors. Maar dat zullen de Tomorrowlanders zeker ook beweren…

Ik vraag me zo wel meer dingen af. Hoe het zou zijn met Bud Spencer en Terrence Hill. Of Eddy Murphy een broer heeft die Freddy heet. Waarom Knightrider geen remake krijgt. Waar je logica kan vinden in het leven. Waarom er niemand bierijs op de markt brengt, Bernadetto bijvoorbeeld. Hoe het komt dat de Australische films hier zo moeilijk doorbreken. En of er iemand Jean Reno en Luc Besson uit elkaar kan houden.

Maar bovenal mis ik de Somme. Carnoy. Thiepval. Amiens. Beaumont-Hamel. En vraag ik me af waarom ze me in de steek heeft gelaten. Ellen…

reacties
  1. wouter schreef:

    “The Hoff is er voor ieders plezier”
    YouTube Foto uit de tv-spot waarin David Hasselhoff de ijskoffie promoot.

    do 19/07/2012 – 11:42 In de Amerikaanse staat New England hebben ze raar opgekeken. In een winkelketen daar zijn er maar liefst 550 kartonnen reclameborden van David Hasselhoff verdwenen. Zo blijkt de eighties-ster van series als “Knight rider” en “Baywatch” toch nog altijd populair te zijn.

    Hasselhoff maakt momenteel reclame voor ijskoffie en dat via kartonnen borden en tv-spots. Van de 570 reclameborden zijn er inmiddels 550 gestolen. Wie achter de diefstallen zit, weet niemand. Het bedrijf achter de ijskoffie is wel aangenaam verrast.
    AP

    “We moedigen diefstal niet aan, maar The Hoff is er voor ieders plezier”, luidt het. Hasselhoff brak in de jaren 80 door als Michael Knight in “Knight rider” en mocht tien jaar later strandredder Mitch Buchannon spelen in “Baywatch”.

    De laatste jaren dook de acteur echter alleen op in de roddelbladen met echtscheidingsperikelen en alcoholproblemen. Hasselhoff, die dinsdag zijn 60e verjaardag vierde, treedt nog altijd op als entertainer en zanger. Hij heeft intussen ook bevestigd dat hij een gastrolletje zal vertolken in de “Baywatch”-film die er komt.

Plaats een reactie